Het is echt waar!

Ook ik moet er aan geloven en het is echt waar! Ik heb er een hobby bij.
En wel Haken! Tijdens mijn zwangerschap kreeg ook ik de kriebels om met mijn handen aan de slag te gaan. Je zou denken dat het puur een hormoonkwestie was maar niets blijkt minder waar!
Het werkte zo verslavend dat ik het nu niet meer weg kan denken in mijn dagelijks leven.
Ik ben begonnen met het breien van een lappendeken voor onze zoon Isa. Ooit vroeger had ik al het breien geleerd van mijn oma en met een klein beetje hulp van een vriendin en internet pakte ik de draad weer op :-) en ging vol goede moed aan de slag. Nu een x aantal maanden later ben ik helemaal verslaafd en wordt ik 's nachts soms gek van alle ideeën die door mijn hoofd spoken. Ik ben ook al een aantal projecten rijker en heb ook menig vriendin besmet met het haakvirus.

Zie hier mijn allereerste project waar ik absoluut zeer trots op ben!

Reacties