knuffelaap

Vorige week ben ik samen met een vriendin naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest, ik wist niet wat me overkwam! Zo overweldigend en zo inspirerend! Het was overigens mijn eerste uitje zonder kind, even lekker weg met een vriendin, even mezelf zijn.
Op de beurs duizelde het me aan nieuwe ideeën en ik wilde alles wat in me op kwam wel gaan maken. Gelukkig kon mijn verstand me duidelijk maken dat, dat nou niet echt een slim plan was. Want ja nu ik een kind heb is de tijd die ik heb om bezig te zijn met mijn creaties aanzienlijk verminderd.
Zo ergens tegen het einde van de middag, bij bijna het laatste kraampje van de weet ik hoeveel kraampjes liep ik een schattig klein muziekdoosje tegen het lijf, met een schattig klein en lief muziekje. Mijn hersenen draaide op volle toeren, welk lief knuffeltje kan ik hier omheen maken???

En het wordt een knuffelaap! (zie foto)

 Aangezien ik een zoontje heb zal de knuffelaap niet roze worden maar blauw... versassend hè?

Reacties