Ik ben gelukkig

Als de postbode een groot pakket door mijn brievenbus probeert duwen, maakt mijn hart een klein vreugde sprongetje! Het Boek 'Granny squares haken' is binnen!
Ik moet eerlijk toegeven, mijn ongeduld heeft gewonnen.... Een vriendin van me heeft dit boek ook dus ik zou ook daar het een en ander uit kunnen halen. Sterker nog ik had het boek bij de bieb gereserveerd maar de wachtlijst is zo oneindig lang, mijn geduld was helemaal op, dus ik heb het boek maar besteld. En zie daar 2 dagen later ligt hij op mijn deurmat! :-)



Om al mijn bij elkaar gezochte patronen, foto's van creaties e.d. te bundelen heb ik een fleurige map gekocht.nNou kan en mag ik niks meer kwijtraken.
Het is niet stil in mijn hoofd hoor, de creatieve ideeën blijven komen, zo heb ik een notebook van "lief!" gekocht waar ik foto's, ontwikkelingen, zelf geschreven versjes, kaartjes e.d bij ga houden voor Isa, zodat als hij later groot is :-) een mooie verzameling heeft van zijn ontdekkingstocht in deze wereld in zijn eerste levensjaar.



Reacties