Ik had gehoopt dat ik deze week knuffelkonijn af zou hebben maar helaas... het zorgen voor een zoon met alles erop en eraan kost toch meer tijd en energie.
Maar omdat er nu toch niet zo veel haast meer bij zit om het konijntje af te krijgen (of Isa nou morgen of over 3 dagen de knuffel krijgt, zal hem weinig uitmaken denk) heb ik besloten om een begin te maken met een nieuw plaid voor hem. De andere is zoals ik al schreef, te warm. Dit weekend ga  ik samen met Isa en Fender onze hond gezellig logeren bij mijn ouders en dan is het heerlijk om af en toe even lekker bezig te kunnen zijn met mijn nieuwe project!

Dit is het begin! Ik heb de garen bij de Zeeman gekocht, deze zijn lekker zacht! Het is voor mij de eerste keer dat ik volgens  de 'Granny square' werk en ja ik moet toegeven, het is zeer verslavend!!

Reacties