Voor een goed doel

Een tijdje terug was ik een beetje aan het rond kijken op verschillende freubelblogs. Ik bleef steken bij de blog van Anne - Marie , daar las ik haar oproep om een dekentje te haken voor de stichting Noble House.
Ik ben gelijk naar de site van de stichting gegaan en was geraakt door wat ze allemaal doen voor Nepalese kinderen zonder toekomst. Op het moment van lezen was ik zelf bezig met het haken van een granny square dekentje voor mijn zoon maar kwam tot het besef dat mijn zoon eigenlijk alles al heeft wat voor een klein kindje nodig is, sterker nog, hij heeft zelfs meer dan dat! Dus besloot dat dit kleedje een betere bestemming zou kunnen krijgen! Het kleedje is met liefde gemaakt en ik hoop dat het mag bieden wat een kleedje kan bieden aan de kinderen in Nepal.


Reacties