Knuffel baby

En of ik niet stil gezeten heb!
De groep zwangeren blijft maar groeien ;-)  En ik blijf maar haken.....
En het heugelijke nieuws is, dat ik zelf ook weer een kleintje verwacht! Nou kan ik helemaal los.
Eerst ben ik aan de slag gegaan voor mijn lieve vriendin en omdat ik het knuffeltje zo leuk vond heb ik ook maar eentje voor onze kleine gemaakt.
Alle knuffeltjes moeten nog wel even wachten tot ze geknuffeld kunnen worden, maar geduld is een schone zaak, toch moeders in spé?


Het patroon heb ik van Lilleliis

Reacties

  1. Knap gehaakt ! Mooi hoor ! Haak ook maar maak meestal sieraden en gehaakte kettingen ! Je kan eens komen kijken

    www.creadiva.be


    Ben benieuwd wat je ervan vind

    Groetjes
    diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh... wat 'n lieve en mooie knuffelpopjes!! Ik wens je graag proficiat met de zwangerschap!

    Fijn Paasweekend en groetjes van
    Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De poppetjes zijn LEUK!!! en lief!!! mooi gemaakt..en wens je fijne zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten