Even wat anders

Ik heb ooit voor mijn oudste een rugtas gemaakt voor de peuterspeelzaal.
Ik volgde toen nog een naaicursus bij Echt Sjaan. Als je in de buurt van Zwolle woont en nog een leuke naaicursus zoekt dan raad ik je Echt Sjaan aan!

Nu heeft mijn jongste de leeftijd dat ze bijna naar de peuterspeelzaal mag dus ging ik ook voor haar aan de slag. Dit keer werd het een meisjes variant maar met het zelfde buitenstofje als haar grote broer.






Ik ben zelf erg blij met deze versie. Ik kan ook wel merken dat ik nu ietsje meer ervaring op de naaimachine heb dan bij de eerste versie van dit rugzakje. Zo heeft de ervaring mij geleerd dat je beter knoopsgaten kunt maken voor het koord in plaats van ringetjes in de stof slaan. En ik vind een knoop in plaats van klittenband veel mooier staan! Hiervoor moest ik wel afwijken van het patroon maar dat was nu voor mij gelukkig geen enkel probleem.

Dochterlief kan niet wachten tot ze hem mag gaan gebruiken.... nog even geduld....

Reacties

  1. Wat een lief rugzakje, dat ziet er heel schattig uit! Kan ook bijna niet anders met zo'n leuk stofje.

    Hoop dat je dochter er veel plezier mee heeft op school :-)

    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten