Simply haken



Vandaag de nieuwe Simply haken gekocht.
En daar zat bij een Tunisch haaknaald. Deze had ik nog niet!
Het is voor mij een geheel onbekende techniek, altijd al graag willen doen maar ik had geen Tunisch haaknaald.
Dit is mijn kans! Nu moet ik alleen nog een mooi project bedenken hiervoor, al ben ik momenteel weer eens met te veel projecten tegelijk bezig, maar ach een beetje afwisseling in je haakwerk is altijd wel fijn.
Ik ga eerst maar eens rustig rondkijken wat je er allemaal mee kan en dan groeit een nieuw Tunischproject vanzelf!




Hieronder een paar instructie filmpjes over Tunisch haken.



Garnstudio heeft altijd fijne instructie filmpjes van allerlei verschillende haaksteken / technieken



Basis Tunisch haken



Wisselen van kleur


Tunische banen haken







Reacties