Dat zit lekker

Eindelijk dan plaats ik hier mijn kussentje! Ik heb hem al een tijdje af hoor maar heb er nog helemaal niks over geschreven.

Het fleurt mijn witte schommelstoel lekker op.

Ik heb voor dit kussen Drops Paris garen gebruikt en ben aan de slag gegaan met een Tunische haaknaald. Nou en dat is een verslavende techniek zeg. En je kan op veel verschillende manieren van kleur wisselen. Ik heb gekozen om aan de linkerkant van het haakwerk te wisselen, na de heengaande toer zodat je een geleidelijke overgang van de kleuren krijgt. De andere kant van het kussentje heb ik voorzien van een stofje met een klein blauw stipje


Ik was door By Claire geïnspireerd op de haak en breidagen in Zwolle. Zij had daar een Tunisch gehaakt kussen liggen en dat vond ik zo leuk. Die wilde ik ook maken en het is gelukt!

De schommelstoel had ik in de 4e week van mijn eerste zwangerschap via marktplaats gekocht van een oude boer waar zijn 4 kinderen in gewiegd zijn. Mijn beide kinderen en ik hebben al heel wat uren doorgebracht in deze stoel op de babykamers. Nu mag ie in de woonkamer staan, Een stoel met veel emotionele waarden.





Reacties