Gek op bloemen!

Ik hou van bloemen! 


Al een tijd wil ik heel graag deze tas


Lijkt me heerlijk om mee over de markt te struinen, en dan vooral de stoffenmarkt in Utrecht of een Hip en Handgemaakt markt hier in Zwolle bijvoorbeeld. 
Maar dan moet ie natuurlijk wel leuk gevoerd worden en gepimpt worden.
Ik had vorig jaar, of is het al langer geleden?  Deze tas, ook van Dille en Kamille, van mijn moeder gekregen.

Die heb ik met een leuk stofje gevoerd en voorzien van vrolijke knoopjes. Hij is handzaam en klein en heel overzichtelijk :-)


Maar nu wil ik er een waar mee je kan pronken! Waar je heel veel in kwijt kan en ik wil hem nog meer pimpen want dat mag want hij is lekker groot!
Onlangs liep ik tegen een heel leuk stofje aan die ik natuurlijk niet kon laten liggen. Echt bestemd voor een voering van een tas. En laat mijn lieve man nou eens die mooie grote rieten tas van Dille en Kamille voor mij meegenomen hebben!

Hoe de voering eruit kwam te zien wist ik al maar nu nog de buitenkant een beetje opvrolijken en helemaal mij maken... Hiervoor werd ik geïnspireerd  door Saskia Laan. Zij heeft ook zo'n mooie tas gepimpt met o.a. bloemen. Vooral de roos sprak me erg aan. Normaal gesproken haak ik niet zo veel bloemen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet en gebruik ze niet veel. En dat terwijl ik helemaal gek op bloemen ben maar gehaakte bloemen is voor mij nog een beetje onbekend terrein. 
Maar die roos! Die is gaaf en ontzettend verslavend om te maken! Je kan ze echt in alle kleuren en maten maken, zoals je het zelf helemaal wilt. Nou ik ga los! :-)


Vind je het niet gaaf! Er komen nog meer rozen hoor maar dit wilde ik al graag met jullie delen!

Wordt vervolgd.....

Reacties