Bijtring

Gisteren maakte ik deze bijtring, in een van de oortjes zit van dat kraakpapier.



Ik vond via pinterest het patroon op Woolys. Eerder maakte ik al een andere bijtring met daarbij een schildpad. Het zijn van die leuke kleine projecten met een lief en leuk eindresultaat.


Deze had ook heel leuk bij het schildpadje gepast want hij is gemaakt van het restje garen die ik nog had liggen. 
Heerlijk van die restjes die je kan gebruiken bij dit soort kleine projecten. 

Met dat ik bezig was met deze bijtring hoorde ik dat er al weer een baby geboren was in onze vriendengroep. Weer een meisje! Dus een volgende bijtring kan gemaakt worden. Ik denk er over om deze met dikkere garen te maken maar ik weet niet of dat mooi wordt als ik hem om de ring knoop. 
Gewoon proberen, als het lukt zal ik het resultaat hier laten zien!

Fijne dag!

Reacties

  1. Super leuk!! Je blijft lekker aan de gang met al die geboortes!! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Super leuk al die geboortes, ik vind niets leuker dan baby's en papa's en mama's blij maken met handgemaakt speelgoed :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten