Nieuwe pagina

Ik ben een nieuwe rubriek gestart op mijn blog. Deze gaat over bakken. 

Ik ben absoluut geen keukenprinses maar bakken vind ik wel heel leuk. Ik doe het alleen te weinig :-(
Maar ik ben wel altijd op zoek naar nieuwe bakrecepten en probeer graag nieuwe dingen uit.
Ik hou de recepten al tijdje bij in een schrift, net als alle haak informatie voor een project, en dacht; ik kan de recepten natuurlijk ook delen!
Dus ik heb een nieuwe pagina gemaakt waar ik mijn favoriete recepten met jullie wil delen.
Er staat er al 1 op! Namelijk een lekkere tropische boterkoek



Vandaag is mijn schoonzus jarig en zaterdag gaan we met de familie langs, als het mooi weer wordt gaan we lekker picknicken in het park bij haar op de hoek. Ik heb besloten om deze boterkoek te maken en mee te nemen, lekker smullen! 

Bakse!

Reacties