Turtle


 Lief klein schildpadje!



 Gisteren mocht ik een bezoekje brengen aan een heel lief klein mannetje van 3 weken oud.
En uiteraard kon ik niet met lege handen aankomen :-)
Toen ik hoorde dat hij geboren was ben ik gelijk aan de slag gegaan met dit lieve schildpadje.


 Ik had op Instagram al een keer een foto voorbij zien komen van het kamertje en dus de kleuren gezien, mintgroen was een kleur die duidelijk naar voren kwam en ja bij een jongetje kan blauw natuurlijk niet ontbreken

Ook haakte ik er een bijtring bij


Ik heb het patroon van het schildpadje van Vibe Mai Zij maakt zulke mooie dingen en vooral de kleurcombinaties die ze gebruikt zijn heel fijn.
Het schildpadje had ik al vaker voorbij zien komen op Instagram en een tijdje terug plaatste ze het patroon in het Engels op haar blog!


Ik blijf het zo leuk vinden om dit soort kraamcadeau's weg te mogen geven!





Reacties

Een reactie posten