Hiep, hiep, hoera!

In mijn vorige bericht schreef ik dat ik bezig was met een patroon van By Claire. 

De toffe tas van By Claire. Heel leuk patroon om mee bezig te zijn!

Ik was nog op zoek naar een bijpassend stofje. Meestel heb ik ongeveer in mijn hoofd wat ik wil maar omdat dit niet mijn kleuren zijn vond ik het dit keer wat lastiger.


Na goed zoeken is dit het stofje geworden! En als ik het zo bij elkaar zie liggen vind ik het helemaal top! Wat een stofje kan doen! Maakt het echt helemaal af.

De volgende dag ben ik gauw aan de slag gegaan om de tas helemaal af te maken. 
Het leuke van dit patroon is dat je niet alleen maar aan het haken bent maar dat dus ook de naaimachine er nog aan te pas komt en ik vind een stofje altijd een hele mooie en fijne toegevoegde waarde bij het haakwerk en een leuke afwisseling in de handelingen en haken en achter de naaimachine.

En het is me gelukt om diezelfde dag de tas af te krijgen! (en dat is best een uitdaging met 2 kleine kinderen om je heen!)



Hij is mooi toch!? De donkerbruine houten handvatten maken de tas echt af! 

Ik hoop dat straks de jarige blij is met de tas :-)

Reacties