Streepje hier en streepje daar

Ik ben de laatste tijd alleen maar druk met bestellingen. Een bestelling voor een kindje dat nog geboren moet worden en een bestelling voor iemand die bijna jarig is! Dat heb ik nog niet zo vaak gedaan :-)



 Dit wordt een wiegdekentje. Ik kreeg een mandje met daarin het wieglakentje, een stukje van het behang en een kleurenstaal van de verf die gebruikt gaat worden. Aan de hand daarvan ben ik aan de slag gegaan.



Het is de V-steek, deze heb ik al eerder gebruikt maar toen haakte ik een babycape. 
Van ditzelfde patroon en van dezelfde kleuren ga ik ook nog een ledikantdeken haken. 
De V-steek heb ik gehaakt met een halve vaste behalve de lichte kleur dat is een stokje, zo komt juist bij die kleur de ' V' er mooi uit.  De garen die hiervoor gebruik is van Stylecraft special DK, zo fijne en zachte garen en samen met deze staak haakt het heerlijk weg, een heerlijk tomeloos haakproject!

Het volgende project is de By Claire tas! 


Ik gebruik hiervoor Drops Paris garen en Drops Cotton Light. De laatste is iets dikker dan de Sparkle van By Claire. Ik ben er nog niet helemaal uit met welk stofje ik de voering ga maken. Morgen maar eens langs de stoffenzaak!


Reacties

  1. Mooie haaksels! En wat leuk dat je op bestelling werkt, vind het dekentje super! Heb je een leuk stofje voor de tas gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Annebel! De tas is af en dus is het stofje gevonden :-) Ben heel blij met het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten