Slingerfeest

Ik heb niet stil gezeten hoor tijdens de vakantie, nou ja wel veel gezeten op een stoel met een boek of mijn haakwerk....
Mijn vakantie begon met een heel weekend helemaal voor mezelf, echt helemaal voor mezelf.
Manlief was vertrokken voor een paar dagen naar Frankrijk om bij de tour de France aanwezig te zijn en de kinderen mochten logeren bij mijn schoonmoeder. Ik had dus echt alleen maar met mezelf rekening te houden. Wat een heerlijkheid was dat!
In de dagen die daar vooraf gingen had ik voor mezelf een haakproject afgesproken.
Want eindelijk was ik ook in het bezit van het prachtige boek van Saskia Laan ' Alles is haken' .
Daar wilde ik heel graag wat uit maken want o, wat is dat een vrolijk en fijn boek!

Ik had gekozen voor de vlaggetjeslijn. De garen heb ik bij Sostrene Grene gehaald. Ze hebben daar prachtige pastelkleuren. 


En dit zijn de kleuren geworden. Alleen al van zo'n bakje kan ik heel gelukkig worden!



Ik had 3 weken vakantie en die begon dus al met een weekend voor mezelf. Zo fijn om even aan helemaal niks anders te hoeven denken dan aan jezelf, Opstaan wanneer je wilt, ontbijten in alle rust. In de stad rondlopen zonder dat je 2 kinderen in de gaten hoeft te houden en eigenlijk na 1 winkel al denkt; 'waar ben ik aan begonnen, ik ga weer naar huis!' Ik had een heerlijk recept uitgekozen voor mezelf en heb werkelijk waar echt staan te genieten in de supermarkt omdat ik alleen maar dat hoefde te kopen waar ik zin in had :-) (klinkt bijna wat egoïstisch, maar ik kan je vertellen dat zo heel af en toe het echt even heel fijn is als je gewoon even alleen bent). 

Na een bezoek aan de stad en de supermarkt had ik mezelf geïnstalleerd in de tuin, want het was gelukkig dat weekend prachtig weer. En ben ik bijna niet meer uit mijn stoel gekomen, ja voor wat eten  en wat drinken maar verder eigenlijk niet.
Ook heb ik sinds tijden weer heerlijk ongestoord een boek kunnen lezen. Wat een heerlijke ontspanning, haken en lezen in de tuin met een glaasje rosé .....



De vlaggenlijn is ondertussen bijna af, alleen nog een lint bevestigen maar ik kan de juiste niet vinden...zucht...

Reacties

  1. Klinkt als een heerlijk weekend, fijn! En mooie kleuren heb je gekozen voor de vlaggenlijn, lekker vrolijk! Helaas vind ik het garen iets te veel pluizen, want de kleuren zijn prachtig! Ik ben benieuwd naar het lint, lijkt me ook best lastig om iets te vinden dat bij alle vlaggen staat.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten