Zinderende warmte

Zinderende warmte, ik kan er niet zo veel mee...

Ik vind het fijn dat de zon schijnt hoor maar de hitte van de afgelopen dagen, daar kan ik uiteindelijk niet zo goed tegen. Ook kan ik mezelf dan nergens toe zetten (wat wil je als je darmen volledig overstuur zijn en je niets binnen houdt) Maar ook dat mag toch de pret niet drukken?
Ik bedoel de pret die haken je geeft!?
Nou wel dus! Er kwam de afgelopen dagen helemaal niks uit mijn handen, ja gisteravond waagde ik een poging nadat ik de boel in huis op orde had na het eten en de oudste op een snik hete kamer wel te rusten had gezegd. Ik zat denk welgeteld een halfuurtje en toen kon ik mijn haakwerk niet meer zien, kwart over acht en het is al donker en te warm en veel te zonde om binnen met de lamp aan te zitten want dat kan de hele winter nog! 
Nee ik denk toch dat ik meer een herfstmens ben, al die mooie kleuren, de lekkere kruidige geuren en af en toe de storm en de regen die tegen je ramen aan slaan. Dan zit ik heerlijk op de bank, de kaarsjes aan en vergezeld met een mooi muziekje te haken!! 

Enfin, hebben jullie het nieuwe logo van Koffie en Wol al gezien, vast wel :-)
Ik vind hem mooi en heb hem uiteraard al gelijk aangepast op mijn blog.
Ik kijk uit naar de nieuwe filmpjes en naar de Vlog van Saskia Laan


Kijk hier naar ' Koffie en Wol is vernieuwd!' 

Nog heel even geduld en dan mag ik mee doen met de workshop ' Alles is haken vest' van Saskia Laan bij de Haakgarage. Zo zin in!! 


Reacties