Nederlandse breidagen





Hoe fijn is het dat de Nederlandse brei en haakdagen in Zwolle worden georganiseerd! Ik kan dus gewoon op mijn fiets er naar toe :-)



Vandaag en morgen staat het evenement in Zwolle ook wel de ' Nederlandse breidagen' genoemd.
Dit keer ging ik helaas niet vergezeld met een vriendin maar alleen, soms ook wel lekker maar met z'n tweeën heb je soms net wat meer inspiratie. Maar toch heb ik me kostelijk vermaakt.
Wat is het heerlijk om tussen allemaal verschillende soorten wol te mogen neuzen, kennis te maken met allerlei soorten garen, wol, kleuren, materialen. Om ideeën op te doen en je te vergapen aan al die   boeken die zijn geschreven en al die mooie projecten die gemaakt zijn door mensenhanden.

Het publiek wat er komt is zo uiteenlopend ook daar kan ik me nog steeds over verbazen en ja hoor er zijn ook zeker mannen te vinden :-) 

Ik had niet echt een doel, tot ik bij de kraam van Cutedutch kwam en ik gelijk helemaal verliefd werd op een patroon van haar. Deze Speenknuffel kan ik toch niet laten liggen! Stiekem wil ik nog wel een patroon maar ik ben nog niet heel ervaren met het haken van fluffy garen dus eerst dit maar eens proberen. Het volgende doel was dus garen voor dit schattige patroon en ook dat is uiteindelijk gelukt! Ik heb me verlekkerd aan de garen van Yarn and Colors.  En ben nog op zoek gegaan naar houten bijtringen en toe behoren.

Best geslaagd toch?



Reacties