Tijd voor een nieuw bericht!

Het is echt al weer veel te lang geleden dat ik een blog bericht heb geschreven.


En ja helaas moet ik toegeven dat ik druk ben geweest met andere dingen, lees; vooral heel veel lego bouwen met de kinderen. En ja ook veel gehaakt!
Wat momenteel ook helemaal hot is bij de kinderen... strijkkralen!! Terwijl ik dit bericht schrijf zit mijn dochtertje bij me aan tafel volledig geconcentreerd een hartje te vullen met roze en rode strijkkralen, heerlijk!

Ik heb dus zeker niet stil gezeten! Ik blijf het leuk vinden om voor andere mensen wat te maken.
Zo heb ik voor 2 lieve baby's een deken gehaakt voor in de wieg. Verder ben ik wat gaan experimenteren met houten kralen en en houten figuurtjes. Deze had ik gekocht bij de Nederlandse haak en breidagen.




Erg leuk om te maken en het kost lang niet zoveel tijd als bijvoorbeeld een deken haken :-)

Ik ben ook nog heerlijk voor mezelf bezig geweest. Zo heb ik de tunisch gehaakte sjaal van By Claire
gehaakt. En daaruit volgde gelijk een paar bestellingen, zo leuk! 


Ik ben zelf erg van Drops Paris uni color garen en heb voor de sjaal dus ook voor deze garen gekozen. Ik twijfelde nog even of ik er franjes aan wilde maken, wel gedaan dus en daar ben ik blij mee! de franjes en de rand maken de sjaal helemaal af! En omdat het met een redelijk dikke haaknaald en runisch gehaakt is valt de sjaal heel soepel en zacht.

Mijn volgende projecten liggen al weer klaar in mijn haakmand, een vest voor mijn zoon en dochter volgens het patroon van Saskia Laan

Reacties