Handwerkbeurs


Afgelopen zaterdag ben ik naar de handwerkbeurs geweest.

Zo leuk dat de grootste handwerkbeurs van de Benelux op een steenworp afstand van mijn huis gehouden wordt. Gewoon lekker op mijn fiets (door de sneeuw...)

Heel even zag het er naar uit dat ik niet kon gaan want manlief had buikgriep en ja als je je zo beroerd voelt en je hebt 2 kleine kinderen om je heen drentelen kan ik het me voorstellen dat je liever hebt dat ik thuis blijf. Maar hij vond het niet erg en de kinderen zijn super lief voor hem geweest.
Ik was samen met een vriendin gegaan zij werkt onder de naam skatties. Ze werkt bij geWOON! Kampen. We hebben heerlijk gesnuffeld tussen alle soorten garen, kleuren, patronen en kralen.
De beurs was echt heel groot! Leuk om alle bekende namen die ik op Instagram steeds voorbij zie komen daar te zien en sommige ook te ontmoeten. 

Ik kan ook wel zeggen dat ik goed geslaagd ben :-) Ik heb voor mezelf het boek van Mooi van draad gekocht gesigneerd en wel. Met mooie garen van By Claire en zwart leren hengsels.
Verder heb ik nog wat houten kralen, glitter garen, haaknaalden, oogjes, neusjes ....

Het was fijn en leuk!



Reacties