Tijdverdrijf

Ik zoek tijdverdrijf... Ik zit momenteel veel thuis en ben laag belastbaar, dus zoek ik tijdverdrijf.
Naast dat ik natuurlijk mijn tijd gebruik voor het zorgen voor mijn 2 kinderen.
Dat tijdverdrijf bestaat momenteel voornamelijk uit haken, hoe kan het ook anders :-) en lezen.


Ja dat ziet er ongeveer zo uit!

En soms kan ik gewoon niet kiezen, of haken of lezen en soms ben ik met allebei even klaar dan stap ik over op Netflix en kijk ik een serie. Soms ben ik met een haakproject bezig en bedenk ik terwijl ik bezig ben weer van allerlei nieuwe dingen waar ik dan gelijk mee wil beginnen.
Ken je dat? Zo haakte ik tussendoor een lief zacht hart voor op een t-shirtje met zachte fluffy garen.
Een heerlijk klein simpel projectje met snel resultaat.


Ik werd ook nog blij verrast met een lief cadeau van mijn moeder.
Zij had gezien dat ik bezig was met het haken van een lappenpop en dat bracht haar op een idee!


Haakboeken zijn leuk! Mijn verzameling groeit langzaam maar daarover een andere keer....


Reacties