Ik ga de uitdaging aan

Geïnspireerd door een vriendin ga ik een uitdaging aan.

Zij kwam met het idee om een sjaal te haken volgens het patroon van by Claire alleen dan niet met 2 kleuren maar met 3. En dat heeft echt een heel leuk effect! Dat wil ik ook! 
Alleen geval dat ik niet genoeg van hetzelfde garen of van dezelfde kleuren in huis had. Ik had geen geduld om te wachten tot ik weer wat kon bestellen, ik wilde direct aan de slag 😊. Helemaal niet ongeduldig hoor...

Eenmaal snuffelend tussen alle bolletjes die ik in huis heb bleek ik allemaal restjes van Drops Paris te hebben en ook nog in de kleuren die heel goed bij elkaar passen, Ik blij!
Alleen waren het niet 3 kleuren maar 5.... een uitdaging maar wel een hele leuke uitdaging, want als het met 3 kleuren kan dan kan het vast ook wel met 5.

De hoofdkleur is grijs en dat is dan gelijk de kleur waar je mee meerdert.
Ik heb een mandje vol met prachtige pastelkleurtjes en kan aan de slag!


Om niet in de war te raken met 5 draden maakte ik dankbaar gebruik van mijn roze mandje met gaten... De hoofdkleur grijs hield ik steeds apart want die gebruik je vaker dan de andere kleuren.
Bij de eerste toeren werd ik al heel blij van het effect en wat de combinatie van de kleuren deed.


Wat een feestje he!


Is het geen plaatje?



Doordat je een rand om de hele sjaal haakt zie je niks meer van de lussen en heb je gelijk alles mooi weggewerkt.
Ik heb de sjaal aan mijn moeder gegeven. Ze is een geweldige lieve moeder die altijd voor mij klaar staat! En de kleuren staan haar prachtig!



Reacties