Lieve hartjes


Ik haakte vlak voor mijn opname in het ziekenhuis 2 lieve hartjes.
Deze hartjes heb ik gemaakt als traktatie voor de juffen van de speelzaal van mijn dochtertje.
Terwijl ze nog helemaal niet jarig was mocht ze vanwege de situatie thuis al eerder beginnen op de basisschool.  In de week van mijn opname en dus operatie mocht ze beginnen. En starten op de basisschool betekent afscheid nemen van de speelzaal. 

Het ging allemaal heel snel en er moest dus op korte termijn afscheid worden genomen en een traktatie worden gemaakt. 
Ik heb manlief wat opties gegeven voor een traktatie en hij heeft de rest geregeld.


Goed gelukt toch?



Terwijl ze dus eigenlijk op school werd verwacht heeft ze nog wel even afscheid van haar vriendjes en vriendinnetjes kunnen nemen, spannend dat ze dat vond! 


Hier mag ze de traktatie tevoorschijn toveren 😊

Lief, klein, mooi meisje dat ondertussen nu echt al 4 jaar is! 


Reacties

Een reactie posten