Nieuwe pagina's

In de tijd die ik voornamelijk op bed op doorgebracht heb ik veel op Pinterest rond gekeken.

Daar zocht ik naar allerlei soorten en verschillende haaksteken maar ook naar technieken en leuke patronen. En er zijn er zoveel! Ik zou alle haaksteken en technieken wel eens willen proberen.
En dat heeft me aan het denken gezet.

' Waarom doe ik dat niet gewoon en deel ik ze niet met jullie?' 
Bij deze dus... Ik heb 4 nieuwe pagina's aangemaakt waar ik haaksteken, haaktechnieken, Tunische haaksteken en patronen zal gaan delen. Het zal gaan om haaksteken en technieken die zelf heb geprobeerd en heb verwerkt in een project. De patronen die ik deel zijn niet van mezelf maar deel ik omdat ik ze de moeite waard vind om te delen 😊.
De pagina's zullen zich in de loop van de tijd vullen met nieuwe steken, technieken en patronen.

De eerste steek heb ik al beschreven en kun je hier vinden!

Veel lees en haak plezier!

'Even Moss Stitch' 

Reacties